Érzékenyítő workshop
- Generációs kérdések/kihívások feltérképezése,
amire az előadás során reflektálunk - Interaktív generációs előadás, ahol a megértésen,
a tudás átadáson és a tudatosság növelésen van a cél - Előítéletek és sztereotípiák lebontása
- Empátia fejlesztés
- Résztvevői kérdések megbeszélése
- Szakértői tapasztalatok megosztása
- Összegyűjtött generációs kihívások és saját esetek mentén az ismeret és megértés mélyítése
- Konfliktus kezelés javítása: hogyan lehet hatékonyan kommunikálni és együttműködni a különböző generációkkal, figyelembe véve azok egyedi igényeit
és stílusait
Készségfejlesztő tréningek
A mai munkahelyek különböző generációk együttműködésére épülnek, amelyek eltérő nézőpontokat, munkastílusokat és értékeket hoznak magukkal. Ahhoz, hogy hatékonyan dolgozzunk együtt, szükség van
olyan készségekre, amelyek segítik a generációk közötti megértést és kommunikációt segíti.
Készségfejlesztés tréningek generációs alapokon fókuszai:
- Visszajelzés adás-kérés-fogadás
- Delegálás
- Konfliktuskezelés
- Motiváció feltárás és kezelés
- Mentorálás
- Figyelem és koncentráció fejlesztés
- Érzelmileg éberség
- Motiváció feltárás, kezelés
- Generációra hangolódó vezetési stílusok
Vezető fejlesztő programok
A vezetőknek olyan hiteles, pszichológiai biztonságot teremtő szerepben kell helytállniuk a különböző generációk együttműködésére épülő szervezeti kultúrában, amely támogatja a megértést, együttműködést és a vezetői eszköztár tudatos bővítését.
Fókuszai:
- Önazonosság és bátorság
- Vezetői hitelesség
- Pszichológiai biztonság kialakítása
- Erősség alapú vezetési megközelítés,
- Elsimerés a szembesítés helyett
- Ellenállástól a büszkeségig a változásokkal kapcsolatban
- Vezető, mint team coach szerep
- Vezetői eszköztár finomítása és generációkra szabása
Autentikus oktatói szerep
A program célja, hogy oktatók/pedagógusok hiteles, önreflektív és generációérzékeny szerepfelfogást alakítsanak ki. A résztvevők saját oktatói erősségeikre építve fejlesztik alkalmazkodó képességüket, bővítik megoldásaik tárházát, miközben megtanulják, hogyan tudják támogatni a fiatalok fejlődését, tanulását és motivációját.
Fókuszai:
- az online–offline szerepek egyensúlyáról,
- a „szuperképességek” tudatosításáról és
- a generációs kapcsolódás lehetőségeiről is
- oktatói attitűd újrafogalmazása

